Je kunt maar beter niet verrast zijn!!

Je kunt maar beter niet verrast zijn!!
Geschiedenis is heel belangrijk. Jammer dat de interesse hierin zo laag is.
Wees voorbereid, de geschiedenis leert ons dat er lange perioden van stabiliteit kunnen zijn, maar dat ze altijd eindigen.
Een goed begin is deze link Liberty quotes

dinsdag 26 april 2011

Maandag 25-04-2011

Hallo,

Deze week heb ik bezoek van een zeer sceptisch mannetje. Het is een lezer van het eerste uur, en hij hoort en ziet al een jaar of 10 mijn toch wel "complot theorie" hobby aan. Ik mag graag met hem praten maar we hebben nooit zo veel tijd. En zijn mening is me altijd veel waard dus nu hebben we een keer te tijd genomen om bij te praten over wat volgens ons gaande is met diverse onderwerpen. We hebben de afgelopen dagen over edelmetalen en de economie in het algemeen gepraat en over ander complot theorieën zoals de aanslag op het WTC in New York. Omdat ik al een jaar of 4 niet meer bezig ben met dit onderwerp had ik heel veel moeite mijn argumenten te verwoorden. Ook op het internet was het moeilijk de stukken te achterhalen waar ik een jaar of 10 geleden mee begonnen ben. Omdat er zo veel materiaal bij is gekomen kon ik niet meer terug vinden wat ik vroegen goede discussies en argumenten vond. Ik zal proberen in de toekomst deze informatie weer terug te vinden en die op een eigen gedeelte te plaatsen in dit blog. Omdat eigenlijk de 9-11 episode het begin is van het gevecht van de financiële elite tegen de middenklasse. Ook de Dot.com bubble barst is daar een onderdeel van. Hieronder al vast een begin met een aantal linkjes die we tegenkwamen en interessant zijn voor diegene die hier verder eigen onderzoek naar willen doen. Aan de éne kant baal ik enorm van het feit dat ik de meeste informatie bronnen die ik een jaar of 5 geleden had allemaal kwijt ben en dus een beetje lege discussie had, maar het feit dat ik na 10 jaar toch een bepaalde interesse had aangewakkerd was toch wel een kleine overwinning.

http://vimeo.com/18160394 Goed filmpje met achtergronden en toekomst van de economie.


http://www.ae911truth.org/ 
geleerden en werktuigbouwkundigen die vragen hebben over de aanslag op 9/11. Met achtergrond informatie en bronnen over de ramp en de onduidelijk heden die er tot op de dag van vandaag nog zijn.


http://www.trendsresearch.com/index.htm
De site van Gerald Celente. Een van de mannen die door het volgen van het nieuws en goed kijken naar de geschiedenis van de mens altijd een goede voorspelling weet te maken over wat er gaat komen. Zijn trackrecord is heel goed voor een wichelroede man die de toekomst voorspeld. Er zijn legio interviews met hem op utube en op alternatieve sites te vinden. Maar door de gangbare media word hij nooit uitgenodigd.

Berichten zijn deze week en de komende dagen ietsje korter en sporadischer, maar volgende week zal er weer normaal bericht worden over de wereld die met de dag interessanter word.

Groet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten