Je kunt maar beter niet verrast zijn!!

Je kunt maar beter niet verrast zijn!!
Geschiedenis is heel belangrijk. Jammer dat de interesse hierin zo laag is.
Wees voorbereid, de geschiedenis leert ons dat er lange perioden van stabiliteit kunnen zijn, maar dat ze altijd eindigen.
Een goed begin is deze link Liberty quotes

maandag 30 januari 2012

Dinsdag (internet censuur)

Hallo,

Vandaag een paar artikelen over de "internet censuur" die er steeds meer aan zit te komen. Onze leiders en hun partijen hebben inmiddels gezien dat revoluties en georganiseerde tegenstand vooral met behulp van internet makkelijker word. Dat willen ze niet dus wordt langzaam aan onze vrijheid en vooral ons recht op vrijheid van meningsuiting ons ontnomen. De elite beschermd zich zelf wel.

Hier een aantal artikelen






 Hier is misschien een andere reden (lobby van de platen en film bonzen) http://www.economicpolicyjournal.com/2012/01/is-this-real-reason-why-megaupload-was.html  


Ik zal dit binnen kort op een eigen pagina gaan bij houden. Er is veel meer info over.  Ik heb hier nog niet veel aandacht aan gegeven. Omdat ik vooral hoop dat andere deze taak op pakken. Maar gezien de reacties in mijn kennissenkring moet ik hier nu ook langzaam meer info over gaan verzamelen.
Discussies zijn wat makkelijker als ik ook terug kan grijpen naar artikelen en voorbeelden.

Groet

JJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten