Je kunt maar beter niet verrast zijn!!

Je kunt maar beter niet verrast zijn!!
Geschiedenis is heel belangrijk. Jammer dat de interesse hierin zo laag is.
Wees voorbereid, de geschiedenis leert ons dat er lange perioden van stabiliteit kunnen zijn, maar dat ze altijd eindigen.
Een goed begin is deze link Liberty quotes

dinsdag 6 maart 2012

Dinsdag

Hallo,

Zo de vakantie zit er weer op. Heb grote voorjaarsschoonmaak gehouden en het aquarium aangepakt.
En natuurlijk waren de kinderen ook vrij :-)
Ik heb niet veel gelezen alleen wat headlines en een paar artikeltjes dus begin gewoon vandaag weer met de mijn leeslijst te publiceren. Zal vanavond weer publiceren. Heb er zelfs weer echt zin in.

Wat natuurlijk de belangrijkste nieuws dingen zijn is het PSI akkoord met Griekenland. Dus komen de banken en hedgefunds over de brug met de afschrijvingen die gevraagd worden of niet. Ik denk het niet maar dat weten we dus pas donderdag avond.
En verder het rapport van de PVV over de gulden. Niet dat ik nu de inhoud al ken of er al een boel over gelezen heb maar gewoon de reacties van de gevestigde partijen en economen die het als brandhout bestempelen. Ik vind het prachtig dat de groepen die juist de miskleun waar nu in zitten blijven verdedigen en in de droomwereld leven juist nu allemaal beginnen met schreeuwen. Zo'n beetje het enige rapport in die richting dat eigenlijk is gepubliceerd door een andere politieke partij word op een nogal bange manier weggehoond. Ze zijn blijkbaar heel bang dat het effect zal hebben.

Dit waren voor mij eigenlijk de headlines die mijn interesse wekten.

Dus tot laat vanavond waarin ik weer begin maak met mijn lijst van interessante artikelen die ik lees.

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten